Neas

Av Nea - 7 juli 2011 16:44

Jag vet inte vad det är med bloggplatsen men den är jätteseg och det tar megalång tid innan jag kommer in på att skapa ett nytt inlägg. Jag kan inte ladda upp bilder/videor, ändra textstil/färg eller liknande. Letade runt efter anda bloggsidor och skapade ett konto på devote.se, vilket funkar alldeles utmärkt! Så tills vi har bosatt oss i Vallda och har "normalt" Internet tänker jag blogga på http://www.neaslife.devote.se/ PUSS!

Av Nea - 7 juli 2011 16:08

Nu är pappas vita iPhone 3G min!Fick den i lördags och har verkligen hållit på att pilla och greja med den sen dess, haha. ^^Mitt söta kattskal är på och passar utmärkt, den har en spricka på baksidan och anra märken här och var. Men den är ju över 1 år gammal så..Den är något konstigt med bloggplatsen just nu så jag kan inte ladda upp bilder men när jag väl kan det kommer bilder! ;)

Av Nea - 7 juli 2011 15:45

Hej bloggen!Igår kom Nils-Gunnar, det var så kul att se honom, Robert & Marie igen! Det var fullt ös igår kväll, han lekte med sina bilar och vi satt uppe hos Filip och kollade på TV. När det var dags för den lille busen att sova läste jag en godnattsaga för honom, Klas Klättermus blev det. Jag läste rätt länge och blev helt torr i munnen efterråt.. ^^Idag har han lekt med bilar, spelat fotboll, hoppat studsmatta och skvätt med vatten. Vi grillade korv till lunch och smaskade på varsin Piggelin. Jag tycker att det är så härligt att ha mina kusiner nära mig men ibland kan det bli lite för mycket, haha!

Av Nea - 4 juli 2011 11:56

Innan vi åkte med taxin till flygplatsen åt vi sen middag på restaurangen Paparazzi i St. Julians. Jag åt en pizza! Det var riktigt gott men jag hade oturen och fick vänta längre3 än resten av familjen för personalen hade glömt min beställning, haha. ^^

Vi gick hem och fixade i ordning, ställde ut alla väskor och väntade på taxin. Då kommer en liten taxibil och ska hämta oss med pappa hade ringt efter en stor eftersom vi hade 12 väskor med oss (!!!) så han fick köra tillbaka igen och hämta en större. ^^

När vi kom fram till flygplatsen checkade vi in och sedan satte vid oss i väntrummet och väntade och väntade.. Jag & Filip surfade lite och sånt. När det äntligen var dags att gå på planet var klockan runt 1 på natten. Vi gjorde inte så mycket på flygplanet, jag & mamma satt brevid varandra och pappa & Filip satt bakom oss. Jag lyssnade på musik i en radio som satt inbyggd i armstödet. Det var jättekonstig musik, de ända låtarna jag kände igen var I Want You Back av Jackson 5 och Waterloo av ABBA. ^^

Vi kom fram vid 5 på morgonen och gick och åt frukost på Kastrup (Danmarks flygplats). Det blev fralla, ost, marmelad, juice och en bulle. Helt okej frukost!

Vi fick vänta på Kastrup i 5 timmar innan vi gick ner till tågstationen. Och vet ni vad vi ser på tavlan? Vårt tåg var CANCELLED! Vi blev helt till oss och mamma & pappa gick runt och frågade massor av folk om hur vi skulle göra. Tillslut fick vi åka med ett annat tåg som som skulle till Göteborg, det läste sig som tur var.

Vi mötte morfar i Göteborg runt halv 3 och körde hem till mormor. :)

Andedningen till att jag inte lägger upp några bilder är för att det tar jättelång tid och att pappa måste använda Internet nu. ^^ Men skriver mera senare!

Av Nea - 1 juli 2011 12:23

Vill bara att alla ska veta att vi är i Sverige nu!

Av Nea - 30 juni 2011 00:25

Hejsan allihopa!

Nu sitter vi på flygplatsen och väntar på att gå på planet. Mamma sa att vi ska lyfta runt halv två inatt så det blir lite mer väntan. Är jättetrött!

Men det ska bli skönt att sätta sig på ett plan i några timmar, försöka få lite sömn iallafall, hur nu det kommer gå.. ^^ Kan verkligen inte sova på flygplan.

Vi hörs snart igen!

Av Nea - 29 juni 2011 22:45

Nu är Malta tiden över.

Även om jag inte trivdes här så har jag lärt mig så mycket som jag aldrig skulle lärt mig i Sverige och jag har träffat underbara människor.

Men jag är också väldigt glad att jag får komma tillbaka hem, jag har saknat allt så mycket. Jag vet att ingenting kommer bli som det var men man måste ju göra det bästa av det man har och det man får.

Hej då!

Av Nea - 29 juni 2011 17:07

Välkommen!
I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, mode, bilder & annat skoj.
Enjoy! :)

Kontakt: linneasblogg@yahoo.se!

My latest cover!

Translate into your language!

My iPod

Vem av de här artisterna är din favorit?